Endelig færdig med fælgene :D

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Endelig færdig med fælgene :D

Indlægaf Ozan Yücelbas » lør 21. maj 2011 21:36

Så blev de endelig færdige.

Her er resultatet :D

Billede

Billede

Hvad siger folket? skal guldfarven ændres?

Nu hvor i alligevel kigger, så check da lige denne hjemmeside. Der er meget godt imellem.

http://www.kisuu.dk/

:D
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Kuksi » søn 22. maj 2011 09:45

Så vil jeg da lige være den første til at sige at de ser hammerende godt ud på den bil! 8)
De er blevet rigtig flotte, og er sikker på at de også godt kan tåle at blive kikket efter på nært hold.
Og så er de jo rigtig lette.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf one-niner » søn 22. maj 2011 11:41

Wow! Det er sgu blevet godt. Og jeg er helt enig - farvevalget passer godt til BRG. Men ser bilens farve ikke lidt mørk ud på billederne?

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Softtop » søn 22. maj 2011 15:34

Det er en rigtig fin kombination. Thumbs up herfra!
Hvad er fælgdata?
1994 1.8NA
Brugeravatar
Softtop
 
Indlæg: 485
Tilmeldt: man 29. mar 2004 16:56

Indlægaf Ozan Yücelbas » søn 22. maj 2011 16:43

Kuksi : Nært hold er det endnu bedre, der er absolut ingen der kan gætte at fælgene er fra 1991, orig kanter. center mv.

one-niner: Ser en anelse mørkere ud på billederne, men faktisk ikke helt galt. Farven er ret mørk synes jeg.

Softop: 16\" 7 tommer brede, ET 25. Vægten tør jeg ikke gætte på. men ikke særlig meget, enormt forskel fra en Dotz Lemans. Dæk profil 195/45/16
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Henrik N » man 23. maj 2011 19:39

Hej Ozan,

Jeg har det egentlig lidt svært med guld og biler...... især efter adskillige ture til USA, hvor der ikke er grænser for, hvor vulgært og usmageligt det kan blive.... (det vigtigste er dog, at ejeren synes det er pænt.... så er min mening jo ligegyldig).

MEN...... lige netop i kombination med british racing green og de pågældende fælge.... der spiller det!!! (i mit smagsunivers).

Flot arbejde Ozan......... hvornår begynder du at tage mod bestillinger....vi er flere der har værdigt trængende fælge..... øh altså vel og mærke, hvis du også kan levere i sølv :D
Brugeravatar
Henrik N
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: tors 4. jan 2007 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Ozan Yücelbas » man 23. maj 2011 20:54

Henrik N skrev:Hej Ozan,

Jeg har det egentlig lidt svært med guld og biler...... især efter adskillige ture til USA, hvor der ikke er grænser for, hvor vulgært og usmageligt det kan blive.... (det vigtigste er dog, at ejeren synes det er pænt.... så er min mening jo ligegyldig).

MEN...... lige netop i kombination med british racing green og de pågældende fælge.... der spiller det!!! (i mit smagsunivers).

Flot arbejde Ozan......... hvornår begynder du at tage mod bestillinger....vi er flere der har værdigt trængende fælge..... øh altså vel og mærke, hvis du også kan levere i sølv :D


Det med guld har du nok ret, lidt vovet måske. Men efter en en Nabo kiggede forbi med ældre Engelsk sportsvogn en MG?.. Næsten samme farve, og guld chrome fælge. Var jeg slet ikke i tvivl.

Om jeg så fik en pose penge.. Så vil jeg ikke gøre det igen. :D

fælg kanter skal pudses poleres. tog en mdr. Centermøtrikker tog en hel weekend. Lakering en uge.

Samling en uge. Skal krydspændes med forskellige moment, 124 bolte, og møtrikker. Limes og samles.

Så nej ikke noget jeg vil gøre igen. :D Iøvrigt skal de pudses hver 3-4 dag. Ellers bliver de matte. :S

Men tak for rosende, har aldrig fået så meget opmærksomhed, har bla. kørt 2 konfirmationskørsler på en uge. :lol:
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf AS DK » man 23. maj 2011 22:44

Ozan Yücelbas skrev:Om jeg så fik en pose penge.. Så vil jeg ikke gøre det igen. :D

fælg kanter skal pudses poleres. tog en mdr. Centermøtrikker tog en hel weekend. Lakering en uge.

Samling en uge. Skal krydspændes med forskellige moment, 124 bolte, og møtrikker. Limes og samles.



Ozan, du er for vild. :lol:
Du må have en kæmpe tålmodighed / energi for overhovedet at gå i gang med dette. Havde selv disse fælge i sølv tilbage i 80'erne og jeg orkede dårligt nok at holde dem fri for bremsestøv. :roll:
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK
 
Indlæg: 517
Tilmeldt: tirs 15. apr 2008 17:46
Geografisk sted: Trappen

Indlægaf KjaLLe » tirs 24. maj 2011 17:54

Dit store arbejde har givet pote Ozan, de ser kanon godt ud :)
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus


Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron