Ny headunit/radio

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Indlægaf mureren » tirs 30. nov 2010 16:47

Jeg synes faktisk at instrumenteringen var pærelet...og jeg er nærmest mekanik-mongol!
Varmepanelet....det var jeg ikke sikker på hvordan sad fast, så jeg sad længe og hev lidt i det, kiggede, lirkede, og alt muligt, før jeg fandt ud af hvordan den sad fast :x
I øvrigt er de NeoGaugeDash LED's rigtigt fine synes jeg!

Tjaaa...allerhelst ville jeg nok have en Kenwood KDC etellerandet, jeg synes de virker som god value for money, og de ser pæne ud (nogen af dem i hvert fald)
Alpine er jeg ikke så vild med udseendet af...jeg synes de har set sådan ud i 15 år, og deres nye modeller er der ingen forandringer i....lyden er til gengæld god!
Mvh.
Mureren

1998 NB, Emerald Mica
K&N Typhoon kit, Cobalt exhaust, 17'' Zito Le Mans med Continental SportContact 3, Sonnenland kalesche med el-glas bagrude m.m.m. :-)
Brugeravatar
mureren
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 8. jun 2010 07:15
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf mureren » ons 1. dec 2010 11:12

Jeg kan så tilføje at Alpine Danmark (DBU Biludstyr i Århus) har svaret at deres headunits bruger power on/off i stedet for kildevalg, til at styre antennen.
Mvh.
Mureren

1998 NB, Emerald Mica
K&N Typhoon kit, Cobalt exhaust, 17'' Zito Le Mans med Continental SportContact 3, Sonnenland kalesche med el-glas bagrude m.m.m. :-)
Brugeravatar
mureren
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 8. jun 2010 07:15
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf mureren » tirs 7. dec 2010 10:27

Og efter lidt ventetid har Kenwood' importør nu også meldt tilbage, at deres headunits bruger power on/off, i stedet for kildevalg til at styre antennen.

Lader til det kun er Sony der har den ønskede funktion :|
Mvh.
Mureren

1998 NB, Emerald Mica
K&N Typhoon kit, Cobalt exhaust, 17'' Zito Le Mans med Continental SportContact 3, Sonnenland kalesche med el-glas bagrude m.m.m. :-)
Brugeravatar
mureren
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 8. jun 2010 07:15
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf mureren » ons 8. dec 2010 10:23

JVC styrer også antennen via power on/off, i stedet for kildevalg.

Nu gider jeg ikke spørge flere producenter/importører :lol:
Mvh.
Mureren

1998 NB, Emerald Mica
K&N Typhoon kit, Cobalt exhaust, 17'' Zito Le Mans med Continental SportContact 3, Sonnenland kalesche med el-glas bagrude m.m.m. :-)
Brugeravatar
mureren
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 8. jun 2010 07:15
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf mureren » ons 8. dec 2010 13:56

Nu sidder jeg lige og kigger hos I.L Motorsport.

På deres hjemmeside er listet en 17,5cm gummi antenne, og den kunne jeg da godt tænke mig, som erstatning for den elektriske, og dermed have frit valg af headunit i forhold til styringen af antenne.

Men, de skriver at for at få gummi antennen til at passe, skal man bestille både en adapter til basen, samt en base?
Hvorfor det?
Basen skriver de er en original Mazda del, og hvis det er korrekt, burde jeg vel kunne nøjes med gummi antennen samt adapteren?
Nogen der ved hvad der foregår? :)
Mvh.
Mureren

1998 NB, Emerald Mica
K&N Typhoon kit, Cobalt exhaust, 17'' Zito Le Mans med Continental SportContact 3, Sonnenland kalesche med el-glas bagrude m.m.m. :-)
Brugeravatar
mureren
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 8. jun 2010 07:15
Geografisk sted: Silkeborg

Foregående

Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron