Tøsedreng

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Tøsedreng

Indlægaf crv » ons 26. maj 2010 10:24

Hej
Min ellers meget dygtige mekaniker vil ikke montere nye hvide urskiver i instrumentbrættet på min NB.Påstår at der er alt for mange ting som kan gå i stykker.Jeg så Andreas lave samme operation på min NA og det gik bare smertefrit og tjept.Nu er Guruen lidt langt væk fra Kastrup så jeg ville spørege jer andre om i kan anbefale et sted på sjælland som kan udføre denne delikate operation
Miata 1998 NB Hvid CA
Brugeravatar
crv
 
Indlæg: 128
Tilmeldt: tirs 30. maj 2006 21:00
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf Kuksi » ons 26. maj 2010 16:14

Tja...der er ingen problemer i operationen.
Men må da respektere at han siger fra, hvis han selv føler det er der hans grænse går.
Det er jo også netop det der kendetegner de dygtige gør det selv folk.
At de ved hvor grænsen for ens kunnen går, og derfor ved hvornår de skal afholde sig fra at gå igang.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Tøsedreng

Indlægaf Banzai » ons 26. maj 2010 17:37

Jeg er rystet :o det kan gøres på 10 min og så har jeg endda 10 tommelfingrer... svært er det på ingen måde. Brug din sunde fornuft, step by step - jeg klarede det uden vejledning. Huset er ikke fastgjort med skruer, så det kræver at du tager fat i det og rykker bagud(jeg var selv nervøs for den nødvendige brug af voldelig adfærd :wink: ) - du skal IKKE være nervøs for du ødelægger noget - der er en Mazda og ikke en Fiat :roll:
NB 99 1.6 sølv
Banzai
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 13:35
Geografisk sted: Risskov


Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron