komplet nyt anlæg - mums

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Indlægaf Star » lør 3. apr 2010 16:27

Surt show, der må være en der står til øretæver...

et nyt sæt koster 1495,-
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf And » lør 17. apr 2010 22:02

the chicken skrev:Det ser sgu rart ud :D

Har fået ordentlig HU og 2 komponent - men har bare ikke fundet en bas, desværre er dax-8 åbenbart udgået? kan ikke finde den til salg...

Men fandt en Pioneer TS-WX11A i samme størrelse til 1700, ku være man skulle prøve sådan en?

Det er jo lidt problematisk at få plads til ret meget i en mx5...

Så har jeg prøve-monteret min TS-WX11A i bilen og skudt et par billeder af det samtidigt. For mig er det ikke en holdbar løsning - den tager ca. 5 hak af passagersædets justering bagud. Jeg vil have maksimal frihed til at justere sædet frem og tilbage, også for passagererne.

Men nu er det afprøvet - billederne kan give et indtryk af hvordan det forholder sig med en aktiv sub bag sædet. På billederne er førersædet sat som jeg foretrækker det. Jeg er ca. 177 høj og har rimeligt lange ben.

Billede

Billede
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Star » søn 18. apr 2010 00:02

hvor tyk er den? - min er ca 9 cm - og det er da vist ikke 5 hak sædet. - Men det er rigtigt at det tager lidt benplads i passagersædet, men fruen er ikke mere end 163 og har ikke pebet.. :wink:
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf And » søn 18. apr 2010 12:18

Star skrev:hvor tyk er den? - min er ca 9 cm - og det er da vist ikke 5 hak sædet. - Men det er rigtigt at det tager lidt benplads i passagersædet, men fruen er ikke mere end 163 og har ikke pebet.. :wink:

Den er 80 mm høj/tyk, altså mindre end din model. De fem hak er jeg helt sikker på, da det var rimeligt let at tage den ud og se hvor mange hak jeg kunne komme yderligere tilbage med sædet.

Måske kan man vinde lidt ved at løfte den lidt samtidigt med at den stilles på højkant. Så kan sædet "presses" lidt yderligere tilbage, men vil være svært generede for passageren (boing-boing i ryggen!).

Altså den kan sagtens være der, men for mig er det umiddelbart et kompromis jeg ikke ønsker.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Foregående

Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron