Low-eyes kit til NA

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Low-eyes kit til NA

Indlægaf Teal » fre 8. maj 2009 12:27

Hej, har planer om at bestille sådan et kit fra enten IL motorsport eller mx5parts.. Undrer mig så bare lidt over at, om så vidt at det er samme kit der er tale om fra de 2 forskellige steder, at man kan spare over 100 euro på at købe det hos mx5parts fremfor ilmotorsport. Er der nogen af jer der ved om det er samme kit der er tale om, eller om der er meget forskel i kvaliteten? Hvor har i selv købt jeres kit hvis der er nogen der har det monteret?
Brugeravatar
Teal
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre 10. okt 2008 07:34
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Claus » fre 8. maj 2009 12:44

I England kører de i den modsatte side af vejen og Tyskland har det modsatte....lygter er assymetriske i deres lygteglas for at oplyse cykellister og gående i trafikken....så køb det hos IL eller spørg MX5parts om deres er til brug her i landet.
Samtidig er og bliver der stor forskel på disse kits om der er forskel på MX5 parts og IL ved jeg ikke idet MX5parts køber mange af deres varer hos IL....men tro mig, det kan ikke betale sig at spare på den konto, hvis der er forskel.
MX5parts har ganske enkelt markedets suverænt bedste service, ja, det koster - IL leverer ikke til tiden, de kan være svære at få kontakt med når man har lagt pengene i biksen...ja, det er blot min erfaring.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus
 
Indlæg: 1669
Tilmeldt: ons 31. mar 2004 17:21
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Kuksi » fre 8. maj 2009 12:45

Er ret sikker på det er samme kit.
Ville helt klart handle ved mx5parts. Deres service og levering er helt i top.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Teal » fre 8. maj 2009 13:20

Jeg har osse kun gode erfaringer med at handle med mx5parts så tror det bliver derfra jeg bestiller. Om det er højre eller venstrerettede lygter kan man selv vælge, da det bare er at bytte rundt på lygterne som skrevet på mx5parts. Syntes osse at ilmotorsport er ret dyre med deres dele i forhold til mx5parts.. Oh well.. :)
Takker for hurtige svar.
Brugeravatar
Teal
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre 10. okt 2008 07:34
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Danny » fre 8. maj 2009 13:31

IL's lygter kan også fåes hos Andreas. Han tager cirka 6500 med installation, uden kan jeg ikke huske.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny
 
Indlæg: 547
Tilmeldt: fre 29. apr 2005 13:25
Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf KjaLLe » lør 9. maj 2009 00:03

Mener også at det er samme kit de sælger ;)
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf manjassen » ons 17. jun 2009 20:39

Hej det er det samme kit... Købte mit Hos MX5 parts hvor der i den ene side af lygten er trykt IL. motorsport. Man kan dreje dem til h/V kørsel.
/Jan
manjassen
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 11:46
Geografisk sted: Roskilde

Det er samme kit

Indlægaf Thor » tors 18. jun 2009 11:17

Hej
har også købt mit kit hos MX parts og det er nøjagtig det samme kit, der står IL på.
Med henyn til højre og venstre kørsel så kan lygterne indstilles til det og du skal være opmærksom på at dem du køber fra MX parts som standard står til kørsel i England, så de skal stilles om.
Vedrørende montering, kan jeg klart anbefale at du får en fagmand til det hvis ikke du er halvt mekaniker. Jeg prøvede selv og det gik ikke godt. Jeg måtte forbi Andreas og få ham til at justere ind i forhold til klapperne og lygteindstilling (og jeg havde selvfølgelig heller ikke stillet dem til kørsel i DK :-)
Men jeg lover dig at glæden ved at se det færdige resultat er det hele værd :-)
Black NA 1.6 1993, Second Edition
Brugeravatar
Thor
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: ons 4. okt 2006 10:19
Geografisk sted: Nord Sjælland


Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron