Mørk fælg m. polerede sider på sort NA

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Mørk fælg m. polerede sider på sort NA

Indlægaf And » ons 13. aug 2008 15:39

Hej

Jeg er ved at have fundet de fælge jeg skal have på bilen, men er i syv sind mht hvilken model jeg skal vælge.

Jeg vil gerne have Dezent V fælgen på, men er i tvivl om det skal være den almindelige eller den mørke V dark m. polerede flader, som jeg synes ser rigtigt fræk ud.

Mit \"luksusproblem\" er at min bil er sort og jeg har set flere eksempler på at sorte biler med sorte fælge som var lige rigeligt gangsteragtige at se på.

Nu står jeg så med disse to designs - jeg har ingen billeder af den almindelige fælg på en sort bil, men på Lennarts NA ser de rigtigt god ud. De mørke fælge med polerede flader kan ses på dette link hvor man lige skal klikke på thumbnailen for at få i stor størrelse.

Jeg synes begge designs er fede, dog hælder jeg mest til V dark modellen, når jeg ser fælgen alene. Monteret på den sorte NA ved jeg dog ikke om jeg helt synes billedet af den yder bilen retfærdighed... med en bedre fotograf hvad så?

Derfor, smagsdommere, hvor lander vi?
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

fælge

Indlægaf Banzai » ons 13. aug 2008 17:36

De sorte er pæne - ja nærmest nydelige - mens de \"almindelige\" er rå :twisted:

Så spørgsmålet er vel bare om de skal være søde eller rå :lol:

- Banzai
NB 99 1.6 sølv
Banzai
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 13:35
Geografisk sted: Risskov

Indlægaf PGS » ons 13. aug 2008 19:18

Designmässigt er jeg ikke i tvivl, Lennarts fälg er helt klart den läkreste af de to alternativer.
Personlig synes jeg en sort bil med sorte fälge med blank kant (som mine egne :oops: ) ser godt ud.

Hvis du er interesseret i flere UK fälg leverandörer så får du én mere, www.alloywheels.com det var her jeg köbte mine til en rigtig god pris tidligere på året.

Kig ind på min hjemmeside hvis du vil se billeder af de fälge jeg köbte, 6,5*15 Wolfrace.

Det er med fälge som med kvinder, nogle foreträkker mörkhåret, andre blondiner, og hvad blev det....., hende den lille rödhåret med de store .... :D
Hvid NA -94 1.8
Min MX-5 website http://www.wix.com/psvendse/mymiata
Brugeravatar
PGS
 
Indlæg: 173
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:29
Geografisk sted: Göteborg, Sverige

Indlægaf Lennart » ons 13. aug 2008 20:23

Jeg soler mig da.......... :D :D :D
Fælge er et rigtigt smagsspørgsmål og umuligt at råde i.
De fleste fælge på markedet er pæne, og langt de fleste vil se godt ud på en NA. Kender i ikke det med den smukke pige hvor alting bare klæder hende. Om det så er en sort affaldssæk med klippede huller til arme og ben. :o
Det mest irriterende er at man jo blir nødt til at vælge, og at man først kan se resultatet efter montering af dæk, afballancering osv. Og så kræver det sku sin mand at forlange det pillet af og byttet til noget andet.
Jeg har valgt mine en anelse mørke fordi jeg syntes det virker en lille smule mere stilrent. Men jeg må indrømme at der var flere aspekter inde.
For det første skulle de jo kunne fåes til bilen, og i netop den bredde som mine dæk var, efter det nedkog var der vist 10 tilbage fra dezent, herefter et kig ned i mølposen hvor mange penge der var. Osv.
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart
 
Indlæg: 627
Tilmeldt: tirs 8. apr 2008 04:51
Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf And » tors 14. aug 2008 11:59

PGS skrev:Designmässigt er jeg ikke i tvivl, Lennarts fälg er helt klart den läkreste af de to alternativer.
Personlig synes jeg en sort bil med sorte fälge med blank kant (som mine egne :oops: ) ser godt ud.

Du modsiger lidt dig selv her synes jeg, men alligevel kan jeg udemærket følge din tankegang. Jeg ligger jo selv og vælter frem og tilbage - skal lige "smage" lidt mere på den. UK leverandøren var et eksempel, da de havde billedet af bilen med fælgen på. Har i dette tilfælde "tvungen" leverandør, da jeg ikke selv skal betale fælge og dæk :)


Lennart skrev:Jeg soler mig da.......... :D :D :D
Fælge er et rigtigt smagsspørgsmål og umuligt at råde i.

Jeg har valgt mine en anelse mørke fordi jeg syntes det virker en lille smule mere stilrent.

Du har helt ret i det første - det er et smagsspørgsmål, men det er også lidt svært at vurdere "bare" ud fra nogle billeder. Vedr. det andet, så mener jeg ikke, at dine fælge er en "anelse mørke" eller er de det i forhold til tilsvarende? Nu har du dem jo "in real life".
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Lennart » tors 14. aug 2008 12:41

Ja de er smule mørkere i metallet end helt traditionelle alufælge. 8)
Men kun en smule.
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart
 
Indlæg: 627
Tilmeldt: tirs 8. apr 2008 04:51
Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf And » ons 20. aug 2008 07:12

Vægten... vægten - de er for tunge! 8,2 kg for en 15\" og 9,3 kg for en 16\"

Jeg tror desværre det bliver nogle andre fælge... øv, troede den var der nu.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg


Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron