Mörke baglygter

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Indlægaf Viggoman » lør 6. dec 2008 00:53

Så, ro på Jesper. Her skal ikke pudses glorier, jeg har gjort langt værre ting end fusket med farven på reflekserne.... :wink: Men det er da lidt en storm i et glas vand. Gør synsmanden glad (eller ligeglad), få synet skidtet og sæt så den farve reflekser på du ikke kan undvære. Det er kun hvert 2. år det er et issue. Husk det er lettere at få tilgivelse end at få lov.
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf BB » lør 6. dec 2008 02:53

altid6 skrev:Fordi at jeg har en ide om hvordan udseendet skal være på min bil og synes hvide blink og hvide reflekser passer godt til en sort bil. Kan ikke se at der er meget af en lovovertrædelse i det, kan sagtens finde de ting som er være, hvis man vil overtræde loven med ekstra udstyr. Dette er min holdning til lovgivning og finder at det er en bagatel at fluekneppe over farven på nogle reflekser, som ikke engang er påkrævet at de er der, også skal jeg ikke høre en morale om, hvorfor jeg ikke bare overholder lovgivningen.


Det kan godt være "siger" du ikke kan se det er meget af en lovovertrædelse, men det nager dig åbenbart alligevel. Eller hvorfor bliver du ellers så sur :wink:
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: lør 12. maj 2007 14:39

Indlægaf altid6 » lør 6. dec 2008 10:33

Det er også det at jeg mener at det er en storm i et glas vand og en bagatel, om jeg har hvide eller gule reflekser på. Og på den baggrund ytrede jeg bare min mening om at de gik i for små sko i en synshal, da der sikkert er langt vigtiger ting de burde konsentrere sig om. Blev skam ikke sur, bare en smule irreteret over at få en kommentar om, hvorfor at jeg ikke bare kan overholde reglerne, når jeg ved hvad der ellers bliver snakket om på dette forum. Jeg skifter skam også bare mine reflekser, ligesom jeg har skiftet mit luftfilter og sat originalt rat i igen. Min mening er bare at jeg finder det underligt at man ikke må have hvide reflekser på kofangeren, når nu det ikke engang er lovpligtigt at have reflekser på kofangeren :wink: .
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf jonaslarsen » søn 7. dec 2008 02:08

der fulgte 2 røde reflexer med baglygterne så den kan synes med dem på de skal så bare tabes fast på kofangeren
Brugeravatar
jonaslarsen
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: søn 20. jul 2008 00:11
Geografisk sted: fyn

Indlægaf MrT » søn 7. dec 2008 10:52

jonaslarsen skrev:der fulgte 2 røde reflexer med baglygterne så den kan synes med dem på de skal så bare tabes fast på kofangeren

Det er umiddelbart til tysk syn, ifølge mx5parts egne oplysninger. Og faktisk ikke nødvendigt, da jeg fik synet min i tyskland (havde dem med så jeg kunne klistre dem på hvis det var nødvendigt, men ingen kommentarer).
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16

Indlægaf PGS » ons 10. dec 2008 22:09

Jeg fundere på hvordan det er med monteringen af disse baglygter fra mx5parts. Er det bara at bytte eller skal man til at ändre kabler, stik osv?
Hvid NA -94 1.8
Min MX-5 website http://www.wix.com/psvendse/mymiata
Brugeravatar
PGS
 
Indlæg: 173
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:29
Geografisk sted: Göteborg, Sverige

Foregående

Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron