Toms '99 Jubilæumsmodel
Halløj!
Nu er det vist på tide, at jeg får oprettet en projekttråd til den lille blå. It's exciting times!
Tråden er under opbygning, så tag det roligt, hvis der er noget, der ikke lige giver mening endnu
. Tanken er, at jeg vil holde denne første tråd opdateret med et index, hvor der linkes til de enkelte posts længere nede i tråden, hvor der så er uddybende beskrivelse og billeder.
Kommentarer og spørgsmål er velkommen.
Tidligere:
- Facelift
- Udstødning
- Skørter
- Motorvask
- Dæk
- Fælge
- Bremseklodser
- Køleslanger
Kommende:
- Bremseslanger
- Motorstyring
- Coil-on-Plugs
- Wideband O2 sensor
- Tuning
- Vakuumslanger
- Kobling
- Lettere svinghjul
Nu er det vist på tide, at jeg får oprettet en projekttråd til den lille blå. It's exciting times!
Tråden er under opbygning, så tag det roligt, hvis der er noget, der ikke lige giver mening endnu
Kommentarer og spørgsmål er velkommen.
Tidligere:
- Facelift
- Udstødning
- Skørter
- Motorvask
- Dæk
- Fælge
- Bremseklodser
- Køleslanger
Kommende:
- Bremseslanger
- Motorstyring
- Coil-on-Plugs
- Wideband O2 sensor
- Tuning
- Vakuumslanger
- Kobling
- Lettere svinghjul
