Side 1 af 1

Lund's NB Anniversary - 2000

Indlæg: søn 3. maj 2009 02:37
af Kasper Lund
Nu vil jeg også fortælle lidt om min fantastiske tøs!

Først en præsentation af min 5'er:

Mazda MX5 NB Anniversary
Ã…rgang: 2000
Farve: Blå
Har gået: 55.000 km (pt.)
Kører: Sommer/Vinter

Her vil jeg beskrive de modificeringer jeg har udført på den (so far):

Motor: Pipercross Air Intake (luftfilter)

Interiør: Chrome luftringe, Chrome styrtbøjle, Windbreaker, Læder/Chrome håndbremse sleeve

Eksteriør: Nummerplade i undermund, Chrome gitter/grill, Hvide blink, Chrome sprinkler hoveder, Fjernet Mazda logo på bagklap

* Der kommer billeder så snart jeg har nogle gode klar! *

Kasper :-)

Indlæg: man 4. maj 2009 18:25
af Claus
Mums, lækker bil med en fantastisk \"flake\" lakering der skinner som diamanter i solen.
Her er en ide til dit næste projekt : Hvide urskiver og et par ekstra Smith instrumenter under radioen.

Indlæg: man 4. maj 2009 19:25
af Kasper Lund
Claus skrev:Mums, lækker bil med en fantastisk "flake" lakering der skinner som diamanter i solen.
Her er en ide til dit næste projekt : Hvide urskiver og et par ekstra Smith instrumenter under radioen.


Hvide urskiver kunne være fantastisk, men hvordan? Er det ikke pisse svært at skille ad?

Hvordan vil du få instrumenter under radioen? Der er jo ikke plads?

Indlæg: man 4. maj 2009 22:35
af Kuksi
Der er plads på denne måde.
Billede
Det med andre urskiver er ikke så svært, det glæder bare om at være omhyggelig og ta' sig tid.

Indlæg: tirs 5. maj 2009 09:15
af AS DK
Kasper Lund skrev:Hvordan vil du få instrumenter under radioen? Der er jo ikke plads?


Hvis du ser på Claus' profilbillede kan du se at han har fjernet uret og det lille aflæggerrum og placeret instrumenterne OVER radioen. :o

PÃ¥ NA'erne er der plads under radioen.

Indlæg: tirs 5. maj 2009 16:47
af Kuksi
Sorry, havde glemt at der findes andet end NA'er :wink: