Side 1 af 1

Galleri: \"Skæv\" billedkunst med din MX-5

Indlæg: lør 27. dec 2008 23:24
af And
Hej

Inspireret af en tråd på Miata.net har jeg fået lidt lyst til at se hvad folk her i forummet har at byde på.

Der findes masser af (flotte) billeder af vores biler - forfra, bagfra og fra siden, men har du nogle alternative billeder hvor bilen indgår som et element?

Det være sig både billeder der har været gennem en seriøs redigering i photoshop, så vel som det pletskud du ikke engang anede du tog. Billeder der bryder lidt med normen! Har du taget et billede af en sjov oplevelse, fokus på den flotte detalje eller andet, så lad os se.

Jeg lægger for med to billeder fra vores sommerferie.

På toppen af Klausenpass i Schweitz. På vejen derop gik der køer på vejen, undertegnede kom vist nok til at \"dekorere\" bilen med fragmenter af deres efterladenskaber...
Billede


Jeg elsker dette billede. Det er taget tidligt om morgenen, på den gamle brostensvej over Sankt Gotthard passet, i tæt tåge.
Billede

Har I nogle interessante billeder liggende?

Mvh.

Indlæg: lør 27. dec 2008 23:55
af Claus
Hvordan er det lige man ligger billeder ind ?

Indlæg: søn 28. dec 2008 00:04
af And
Claus skrev:Hvordan er det lige man ligger billeder ind ?

http://www.five-speed.dk/Forum3/viewtopic.php?t=455

Jeg bruger Flickr som jeg synes virker rigtigt godt - Picasa er dog også rigtigt dejlig at bruge.

Indlæg: søn 25. jan 2009 12:43
af Ken
Jeg ved ikke lige om jeg forstod spørgsmålet....

Men dette billede er taget for at vise jeg havde et løst spejlglas liggende, hvis skulle være uheldig og smadre deres.

Billede

Jeg opgraderede til el spejle, da de gamle var FULDSTÆNDIGE umulige at holde i ordenlig vinkel.

Det ligner umiddelbart, at være skåret/klippet af en rabies befængt bæver, men sjovt nok kan det ikke ses når det er monteret, da pakningen dækker... Så hvis nogen mangler et sidespejl...?

Indlæg: søn 25. jan 2009 21:58
af And
I min \"verden\" absolut godkendt og utraditionelt billede!

Indlæg: man 26. jan 2009 11:57
af Freestyler
Knap så utraditionelt eller 'skævt' måske. Jeg synes bare selv at det er et meget sjovt billede.


Billede

Indlæg: man 26. jan 2009 14:52
af Webmaster
Freestyler... det er ikke bare sjovt... Det er P.... godt!!! God stil!