Side 1 af 1

Galleri: Viggomans NA92

Indlæg: søn 18. maj 2008 23:21
af Viggoman
Registreret første gang i juni ´92 i Tyskland, 2 ejere før sælger, som var et high-end tuningsfirma i Düsseldorf (det var konens bil).

KM-stand: 89.000
Farve: silverstone
Ny Sonnenland soft-top med glasbagrude
MK2 windstopper
Fælge: 15x7 Enkei (specialfremstillet til MX-5 Phoenix)
Dæk: Goodyear F1 GSD3
Undervogn: Koni Sport + standard fjedre. C-clips i nederste hak
Bremser: EBC Turbo skiver + Greenstuff for og bag
Motor: JR tændingskabler, JR drop-in luftfilter, tænding sat til 14 grader før top
Udstødning: Flyin Miata single tip
Interiør: Team Voodoo gear-knob, mat alu, MOMO Corse rat Ø350mm
Audio: kun naturlig lydkulisse. Musik høres på HiFi'en, derhjemme!
Øvrigt: Hakuna Miata shaved lenses (polerede lygteglas....)

Her står den hos sælger med alt for store 17\" hjul og sænket 30 mm med H&R fjedre:

Billede

Fahren-fahren auf der Autobahn. Pitstop et sted i Tyskland på vej hjem med nyerhvervelsen:
Billede

Hjemme i indkørslen en kold januar morgen:
Billede

Her bliver der skiftet undervogn. Bemærk det fornemme selskab: MX-5'erens forbillede, en Lotus Elan '67 (desværre ikke min....)

Billede

Og her er bilen idag:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Indlæg: man 19. maj 2008 04:59
af Lennart
WOW, flot bil :o

Du må være en glad mand.
Må man spørge hvad den står dig i ?

Har du nogen planer mht. tuning eller ombygning ?

Indlæg: man 2. jun 2008 23:16
af Viggoman
Fik lige lyst til at svare Lennart...:

Yes, jeg er en glad mand :D dejlig øse. Og jeg bliver gladere for den hver dag.

Tuning: tjoe, en Bipes box + en Flyin Miata udstødning står øverst. Og så skal der vel eksperimenteres med en CAI på et tidspunkt. Den ultimative drøm er en FM stroker ting, men så skal der da vindes i Lotto først :?

Styling: nej, egentlig ikke. Chrom ringene på ventilationsdyserne var en misforståelse. Man skulle kunne få nogle der var tyndere, lidt a la chrome ringene omkring speedometer + omdrejningstæller.

Kommende projekt: tandremsskift, inkl. ny vandpumpe samt renovering af HLA'ere.

Hvad den står mig i?: hrmmm, det diskuterer man jo ikke offentligt :wink: Men jeg har endnu ikke set en tilsvarende bil til salg i DK til det den står mig i. Det gør ikke glæden mindre..... :D