af altid6 » tirs 29. mar 2011 20:40
Så er der forår i luften. Bilen er nysynet, trackday og MX-5 cup begynder snart, så forberedelserne kan gå i gang til en ny sæson.
Derfor skal motoren ud af bilen her i weeekenden (ser om ikke jeg for taget nogle billeder) Dennegang er det ikke en fuld renovering, men et par små ting som skal opdateres. Krumtapen skal afbalanceres også er der indkøbt nogle nye Wössner stempler, med 1:12 kompression, som forhåbentligt giver lidt mere træk, end de 1:8 Wiseco stempler som har siddet i de sidste par år (turbo projekt, som blev droppet). Ligeledes skal bilen til en seriøs tuning på Fyn, hos den danske Wolf tuner.
Hvis der er nogen som har eller overvejer en MX-5 med tryk, så ligger jeg Wiseco stemplerne til salg. De er købt hos Flyin Miata og har siddet i motoren de sidste 20.000 km (ligger nogle billeder op, når de er taget ud).
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper