af Viggoman » tirs 13. jan 2009 00:46
Jeg har jo solgt min mariner-blue (selvom det skar i hjertet...

) og går nu og hygger mig med at sætte den tip top i stand til dens nye ejer, der overtager bilen ca. midt i marts. Når fuglene begynde at synge igen...
Jeg har kastet mig ud i at lave en blog der følger projektet og interesserede kan kigge med her:
http://www.motomiata.blogspot.com
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"