Ombygninger af mx-5.

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Ombygninger af mx-5.

Indlægaf microracerdk » søn 30. maj 2004 01:46

Ja nu har vi vel alle set \"ford mustangen\" som er lavet på mx-5'eren (www.m1stang.com), og jeg har hørt at en del folk er foragede over at nogen mishandler vores lille roadster med sådanne noget... nu vil jeg dog gerne sige min mening om den..: jeg syntes fanme den er sød..! men ville dog ikke gøre det mod min egen lille 5'er, men hvis man nu havde en af de der \"røvsyge\" standard røde kedelige modeller så skulle den ikke føle sig for sikker.. He He...
Jeg blev lidt inspireret da jeg så denne lille mustang og søgte derfor lidt på nettet, og faldt over denne cobra ( http://www.cobracountry.com/monster/home.html) som også er bygget på 5'eren, måske denne falder bedre i \"de ældre's smag\"??? Nå, pyt med det, jeg faldt også over lidt \"topsecret\" om den nye miata som kommer i 2005... den får en 10cyl. række motor, læs mere her: http://www.northcoast-miata.com/PDFfiles/10cylinder.pdf
ejer af en af de 5 oprindelige danske BRG limited edition mx-5'er.
microracerdk
 
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre 9. apr 2004 23:02
Geografisk sted: nord.sj

Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron