Ny hjemmeside på MX5club.dk

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Ny hjemmeside på MX5club.dk

Indlægaf AS DK » ons 15. feb 2012 10:01

Så er der kommet ny hjemmeside på \"søster-kanalen\"

Jeg har forgæves prøvet at logge på deres forum, men kan se at (and)re allerede er kommet i gang.
Skal jeg bare have lidt tålmodighed eller er der noget specielt man skal gøre for at komme i gang?

(... og ja, jeg har betalt kontingent for 2012) :lol:
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK
 
Indlæg: 517
Tilmeldt: tirs 15. apr 2008 17:46
Geografisk sted: Trappen

Re: Ny hjemmeside på MX5club.dk

Indlægaf AS DK » ons 15. feb 2012 10:09

AS DK skrev:Skal jeg bare have lidt tålmodighed eller er der noget specielt man skal gøre for at komme i gang?


Hvordan er det nu? Læs altid det der står med småt...... :oops: :oops:

OK, jeg fik så ikke lige set at man skal registrere sig som bruger helt fra bunden af med medlemsnummer o.s.v.
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK
 
Indlæg: 517
Tilmeldt: tirs 15. apr 2008 17:46
Geografisk sted: Trappen

Indlægaf MrT » ons 15. feb 2012 10:47

Jeg håber så sandelig de har tænkt sig at kopiere de gamle forum indlæg med over på en måde - evt. bare i en form for arkiv. Det vil være synd hvis de tusindvis af indlæg skulle gå tabt, for man ender da engang imellem inde på deres forum hvis man googler et eller andet MX5 relateret.
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16

Re: Ny hjemmeside på MX5club.dk

Indlægaf Star » ons 15. feb 2012 11:58

AS DK skrev:
AS DK skrev:Skal jeg bare have lidt tålmodighed eller er der noget specielt man skal gøre for at komme i gang?


Hvordan er det nu? Læs altid det der står med småt...... :oops: :oops:

OK, jeg fik så ikke lige set at man skal registrere sig som bruger helt fra bunden af med medlemsnummer o.s.v.


hmm mærkeligt, jeg har da ikke registreret mig "om" - men er bare "på" ??
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf And » ons 15. feb 2012 13:05

Det gamle forum består på adressen www.mx5klub.dk - indtil videre er hosting på denne side betalt 2 år frem i tiden.

Som medlemmer og brugere må I bare huske på, i det nye forum at minde om, at I ønsker siden med det gamle forum bevaret! Det var desværre ikke teknisk muligt umiddelbart at importere det gamle forums indhold over i det nye.

Der har kørt \"beta-test\" siden oktober og nu er siden så i luften, håber at alle vil tage godt imod og komme med konstruktive forslag til hvordan tingene kan gøres endnu bedre. Jeg er ikke en aktiv del af designet, nok mere bare i funktion som troll der crashtester alt hvad jeg kan på det nye site! :wink:

Mvh.

And - \"håndlanger\" på det nye forum :D
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Star » ons 15. feb 2012 14:11

med fare for at gøre mig selv totalt til grin...

hvad er der lige lavet om? - min mx5club.dk er eksakt mage til den gamle mx5klub.dk , udover den siger der er en fejl og ikke kan vise \"recent events\".. som jo i sagens natur er tomme..

hvori består det nye? - eller er der et eller andet jeg slet ikke har fået fat i?

jeg mistænker jeg måske slet ikke har fundet den nye side endnu, da jeg bare er automatisk logget på når jeg taster mx5club.dk , modsat tilsyneladende andre der skal \"komme godt i gang\"
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf one-niner » ons 15. feb 2012 16:31

Star skrev:med fare for at gøre mig selv totalt til grin...

hvad er der lige lavet om? - min mx5club.dk er eksakt mage til den gamle mx5klub.dk , udover den siger der er en fejl og ikke kan vise "recent events".. som jo i sagens natur er tomme..

hvori består det nye? - eller er der et eller andet jeg slet ikke har fået fat i?

jeg mistænker jeg måske slet ikke har fundet den nye side endnu, da jeg bare er automatisk logget på når jeg taster mx5club.dk , modsat tilsyneladende andre der skal "komme godt i gang"


Det lyder som et cache-problem i din browser. Klik lidt rundt i indstillinger og find en knap til "clear cache".

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf And » ons 15. feb 2012 16:50

one-niner skrev:
Star skrev:med fare for at gøre mig selv totalt til grin...

hvad er der lige lavet om? - min mx5club.dk er eksakt mage til den gamle mx5klub.dk , udover den siger der er en fejl og ikke kan vise "recent events".. som jo i sagens natur er tomme..

hvori består det nye? - eller er der et eller andet jeg slet ikke har fået fat i?

jeg mistænker jeg måske slet ikke har fundet den nye side endnu, da jeg bare er automatisk logget på når jeg taster mx5club.dk , modsat tilsyneladende andre der skal "komme godt i gang"


Det lyder som et cache-problem i din browser. Klik lidt rundt i indstillinger og find en knap til "clear cache".

- Tom

Med fare for at dumme mig her... Kunne tastekombinationen CTRL og F5 ikke give en total refresh med den nye side?
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf MrT » ons 15. feb 2012 21:56

Giv det en dags tid mere, så burde diverse DNS servere have opdateret, så du får den nye version at se når du besøger www.mx5club.dk (den gamle version vil åbenbart stadig være tilgængelig på www.mx5klub.dk - bemærk forskellen på \"club/klub\").
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16

Indlægaf Niels » ons 15. feb 2012 23:05

Slettet :oops:
Senest rettet af Niels tors 16. feb 2012 01:10, rettet i alt 1 gang.
2000 NB 1,8 Miracle - Supercharged by CCR
http://bilmagasinet.dk/article/19152
Brugeravatar
Niels
 
Indlæg: 139
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 22:13
Geografisk sted: KBH Ø

Gammel sti der sikkert driller

Indlægaf Tomsale » ons 15. feb 2012 23:10

@ Star
Er det dit gamle link du har gemt i foretrukne, så tjek adressen i adresselinjen.
Der står sikkert http://www.mx5club.dk/Default.aspx?tabid=1
og den ender på en side som du får. En som ikke eksisterer.

Slet den du har, og så brug www.mx5club.dk - så tror jeg den virker.

Tom
NB FL - 2005 - 1.8 Sport - Sunlight Silver
Brugeravatar
Tomsale
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 21. okt 2010 09:42
Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Star » tors 16. feb 2012 11:00

Nu kører det! - jeg skulle slette alt det \"gamle\"...
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.


Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron