Hej folkens.
Er der en i eller i nærheden af Aarhus, der kan hjælpe mig med en kompressionstest?
- Tom
Redaktør: Softtop
Lurendrejer skrev:Det kan ethvert værksted afaik. Jeg har selv overvejet det flere gange men jeg har næsten lige fået ny vandpumpe og det kan vist godt blive forfra igen såvidt jeg har forstået (?)
Kuksi skrev:Jeg har en komp. tester. Det tager jo ikke så lang tid at måle ,så det kunne vi nok finde ud af. Men vi er nok fremme ved fredag eftermiddag, hvis det skulle have interesse.
Kuksi skrev:Derimod er det ikke godt for katten, hvis men ikke lige taget spændingen til benzinpumpen.
Kuksi skrev:Så skal vi nok gå efter en i næste uge, kan dog ikke tirsdag.
Kunne du være i Århus / Skejby ved Ikea omkring kl.16? Det bliver desværre den "korte udgave", da jeg har rimeligt meget at se til for tiden. Men så kunne vi lige gøre det inden jeg kørte hjem fra arbejde.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster