Kører du i byttetanker, er følgende metode måske en ide (bare det ikke går ud over min. Nej det gør det ikke: Min er en NA'er)
Fra dagens avis:
En kunde i Aldi, Ølstykke, parkerede sin røde Mazda 626 og gik ind for at købe ind.
Da han kom ud, stod der en Mazda 323 - også rød - på hans plads.
626'eren var væk.

