Redaktør: Softtop
Ellers må vi jo lave et bette tæskehold, køre i konvoj derop og give svensken nogle på munden
Det behøver du nu ikke at være. Hvis du ikke har pillet ved den og har haft bilen i længere tid, kommer du sikkert ikke ud for problemer. Der kører masser af "short nose" MX-5'ere rundt i hele verden, som aldrig har haft problemet!!! Så det er lidt ligesom at påstå at alle Peugeot 307'ere brænder!! Der har været 5-7 stykker ud af hvor mange? Alle biler har nogle gennemgående fejl. Eksempelvis er der også problemet med 1999 1,8 Motorerne, hvor krumtaplejet ved cylinder nr 4, slides i stykker - Problemet kendes fra http://www.miata.net/solo/99miatathrust ... ilure.html , men vi har endnu ikke set det i DK. Og det er slet ikke sikkert at vi oplever detDanny skrev:Men det gør mig nervøs, at du har så mange problemer pga den krumtap. Jeg har nemlig samme short-nose type og det er vel kun et spørgsmål om tid inden jeg også får problemet. Det kan være man sku se at få den opgraderet.
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 3 gæster