hasse skrev:Ja.
Og så kan man begynde at diskutere, hvor mange af de nævnte punker, der kan betragtes som:
FEJL !!!!
(ved NA).
Hørt... det lyder som om de skal køre i Mercedes istedet for MX-5
Redaktør: Softtop
MrT skrev:hasse skrev:Ja.
Og så kan man begynde at diskutere, hvor mange af de nævnte punker, der kan betragtes som:
FEJL !!!!
(ved NA).
Hørt... det lyder som om de skal køre i Mercedes istedet for MX-5
Viggoman skrev:Jeg er sikker på at ejere af Porsche 911 årgang 74 -89 (impact bumper serien) vil kunne liste mange flere punkter, hvor "deres" biler er bedre end 69-73 årgangene. Det ændrer ikke ved, at "pre impact bumper" 911 er en ægte klassiker med en langt højere anseelse og værdi.
Lad os mødes om 20 år og se hvilken status hhv. NA og NB har fået.....![]()
PS: forslag til five-speed træf: vandballonkamp mellem NA'ere og NB'ere. Drive-by splash...
Claus skrev:Uhhh, der er mange ting Hasse, i flæng kan jeg nævne.
Ved godt at visse elementer er på enkelte NA modeller og omvendt.

hasse skrev:Kan man nu være sikker på, at det er en MX5, hun har?
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst