Hun er en af vore

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf MrT » tirs 7. apr 2009 14:16

hasse skrev:Ja.
Og så kan man begynde at diskutere, hvor mange af de nævnte punker, der kan betragtes som:

FEJL !!!!
(ved NA).


Hørt... det lyder som om de skal køre i Mercedes istedet for MX-5 :D
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16

Indlægaf Martin » tirs 7. apr 2009 16:03

MrT skrev:
hasse skrev:Ja.
Og så kan man begynde at diskutere, hvor mange af de nævnte punker, der kan betragtes som:

FEJL !!!!
(ved NA).


Hørt... det lyder som om de skal køre i Mercedes istedet for MX-5 :D


Ja, alle de "forbedringer" er jo blot komfort.... du kan købe en Peugeot 206cc hvis du vil ha' komfort og åbent til himmelen... -så kan du også tilføje "el-foldetag" ti ldin forbedringsliste.
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 22:18
Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Webmaster » tirs 7. apr 2009 16:16

Ung, let, uerfaren, ingen ABS, klaplygter og masser af fejl og unoder:
Billede

Alle unoder rettet, Effektive bremser, ABS, Dobbelt Airbag, Kraftigere bagtøj, Stivere karosseri, Klud som kan lukkes op og i fra kabinen, Kraftigere krængnings stabilisator, Tårnstivere, Windbreaker, Større fælge, Justerbare forlygter med mere:
Billede

Behøver jeg at sige mere ??? :roll: :lol: 8) :wink:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin
 
Indlæg: 1603
Tilmeldt: tirs 3. feb 2004 10:51
Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Viggoman » tirs 7. apr 2009 16:47

Jeg er sikker på at ejere af Porsche 911 årgang 74 -89 (impact bumper serien) vil kunne liste mange flere punkter, hvor \"deres\" biler er bedre end 69-73 årgangene. Det ændrer ikke ved, at \"pre impact bumper\" 911 er en ægte klassiker med en langt højere anseelse og værdi.

Lad os mødes om 20 år og se hvilken status hhv. NA og NB har fået..... 8)

PS: forslag til five-speed træf: vandballonkamp mellem NA'ere og NB'ere. Drive-by splash... :D
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Viggoman » tirs 7. apr 2009 16:48

TAK web. Alt er sagt!
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf motorbøllen » tirs 7. apr 2009 17:17

Viggoman skrev:Jeg er sikker på at ejere af Porsche 911 årgang 74 -89 (impact bumper serien) vil kunne liste mange flere punkter, hvor "deres" biler er bedre end 69-73 årgangene. Det ændrer ikke ved, at "pre impact bumper" 911 er en ægte klassiker med en langt højere anseelse og værdi.

Lad os mødes om 20 år og se hvilken status hhv. NA og NB har fået..... 8)

PS: forslag til five-speed træf: vandballonkamp mellem NA'ere og NB'ere. Drive-by splash... :D


Den er jeg med på. Så kan vi vise de der tølpere i deres piratkopier fra fjernøsten, hvordan sådan en vandballon skal kastes :D
NA Miata 93´ Mariner Blue

Vil du ha´ forhjulstræk. Så bak.
Brugeravatar
motorbøllen
 
Indlæg: 238
Tilmeldt: fre 4. jul 2008 21:21
Geografisk sted: Udkantsdanmark

Indlægaf Claus » tirs 7. apr 2009 17:43

Ja helt enig....et er jo et spørgsmål om smag og behag.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus
 
Indlæg: 1669
Tilmeldt: ons 31. mar 2004 17:21
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf hasse » tirs 7. apr 2009 18:12

Web.

SÃ¥dan.

Og dog:
Slægtsskabet mellem NA og NB er jo åbenbart og tydeligt for enhver.

Det samme kan ikke siges om personerne på billederne. (Hvis det altså er mor-datter).

På den anden side siges det, at man altid skal se italienerindens mor - og-helst osse besseditto - før \"one goes any further\".

Og når jeg ser billeder af japsere, tror jeg det samme gælder i solopgangens land. Altså for homo (non) sapiens skabninger.

Hasse
Ejer af en \"alle MX5'eres mor\" model, der ikke har været udsat for plastickirurgi men er vedligeholdt via sund kost, motion og lidt fysisk optramning.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3950
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf hasse » tirs 7. apr 2009 18:21

Stakkels Milina.
Hvad må \"hendes tråd\" ikke lægge ryg til.

Det er da godt, at hun er hjerneforsker...for hende.

Vi andre bliver måske udsat for en nærmere analyse!! (HJÆLP!!).
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3950
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Claus » tirs 7. apr 2009 19:16

Hov webmaster, du kom til at ombytte de billeder....husk det er forbedringer der er lavet på den unge model og den ældste er NA
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus
 
Indlæg: 1669
Tilmeldt: ons 31. mar 2004 17:21
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf hasse » tirs 7. apr 2009 19:20

Godt gået Claus!! hæ hæ
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3950
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Webmaster » tirs 7. apr 2009 21:19

Det er skader jo aldrig med et godt smil :D

For meget Banjo ???
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin
 
Indlæg: 1603
Tilmeldt: tirs 3. feb 2004 10:51
Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf KjaLLe » tirs 7. apr 2009 21:32

Claus skrev:Uhhh, der er mange ting Hasse, i flæng kan jeg nævne.
Ved godt at visse elementer er på enkelte NA modeller og omvendt.


Overflødig vægt, det er hvad det er Claus :wink:
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf hasse » fre 4. feb 2011 21:08

Kan man nu være sikker på, at det er en MX5, hun har?
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3950
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf altid6 » lør 5. feb 2011 12:41

hasse skrev:Kan man nu være sikker på, at det er en MX5, hun har?

Jeps. En rød NB, med hækvinge og nummerpladen Milena, den holder tit her i Kalundborg.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst

cron