Må sige du har en upåklagelig smag...... i fælge
Mine Alleggerita ligger og venter på, jeg får bilen retur fra værkstedet. De er uomtvisteligt meget meget lette.
MEN.... for der er et lille men..... farven Titaniun Tech, er en anelse speciel... mørk sølvgrå med et snert af brune nuancer.... er det nærmeste jeg kan komme det. Den er dog fantastisk praktisk....for det er svært at se, når de er beskidte

Hvis jeg var dig...... ville jeg finde en forhandler, der har sådan en fælg på lager og prøve at stille den foran et af hjulene. Du skal også være opmærksom på, at den er meget åben... dvs. bremser mv. bliver rigtig synlige.... og da du er nød til at gå en tomme op (fåes kun i 17\" og derover), kan dine skiver godt komme til at se lidt.... ehemn..... små ud.
Hvis udseendet ikke er noget du beskæftiger dig med.... kan jeg kun på det varmeste anbefale fælgen.
Mht. import af fælge fra udlandet..... så har jeg selv ualmindelig dårlige erfaringer..... men der er sikkert mange, der kan give dig positive tilbagemeldinger.... men husk... det er ikke nemt at klage.... slet ikke på Italiensk.... hvis noget går galt.... såsom, hvis du modtager en beskadiget fælg.
Du er også meget velkommen i det nordjyske......
