Alarm

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Alarm

Indlægaf Søren » ons 6. okt 2004 19:59

Hej.

Da min personlige situation er ændret, er jeg desværre nødsaget til at parkere på gaden fremover, i stedet for i min nuværende garage. Dette har pludselig øget min interesse for investering i alarm til bilen.

Er der nogen der har gode (eller dårlige) erfaringer med alarm til en MX5? Er der bestemte mærker/modeller jeg bør gå efter? Er der bestemte funktioner jeg kan have glæde af (rumføler, choksensor mv?)?

For info er det en NA'er 1994, med fjernbetjent centrallås samt startspærre.
Søren
Ex. MX-5 1,8 '94
Søren

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf jepperimmen » tors 7. okt 2004 12:08

Prøv på www.miata.net forummet. Hvis du ikke er registreret skal du gøre det først. Ellers er det bare at klikke på:

http://forum.miata.net/cgi-bin/ultimate ... ubb=search

\"Search Words\" skriver du \"alarm\"

\"Search Forum\" vælger du \"Audio & Electronics\"

Det giver 300 hits.. God fornøjelse!
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Søren » fre 15. okt 2004 10:30

Tak for linket. Jeg har nu læst en masse igennem, og havde fundet ud af hvad jeg mente ville være en god idé, lige indtil jeg ringede til Andreas (Au2fast) for gode råd og pris på installering mm.

Min foreløbige konklusion er nu, at jeg indtil videre \"nøjes\" med det jeg har, som er startspærre samt centrallås. Jeg er dog stadig interesseret i erfaringer og idéer hvis nogen her hjemmefra har nogle.
Søren
Ex. MX-5 1,8 '94
Søren

Indlægaf jepperimmen » fre 15. okt 2004 10:59

Jeg har været samme forløb igennem.. Andreas frarådede mig også at indstallere alarm - han har tilsyneladende afinstalleret flere end han har monteret.

Også jeg nøjes med fjernbetjent centrallås og startspærre.

Jeg er i øvrigt ved at få lavet klistermærker med Mazda-logo og teksten \"alarm & startspærre\". Jeg får dem lavet i præcis samme farve som bilen, så det ser lidt lækkert ud.

Giv mig en melding hvis nogen er interesserede, så vil jeg undersøge hvad de skal koste.
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Søren » fre 15. okt 2004 11:05

Jeg er da interesseret i en pris, så jeg evt. kan slippe af med det grimme klistermærke der sidder i ruden nu.
Søren
Ex. MX-5 1,8 '94
Søren

Tilbage til Diskussion