Hej.
Da min personlige situation er ændret, er jeg desværre nødsaget til at parkere på gaden fremover, i stedet for i min nuværende garage. Dette har pludselig øget min interesse for investering i alarm til bilen.
Er der nogen der har gode (eller dårlige) erfaringer med alarm til en MX5? Er der bestemte mærker/modeller jeg bør gå efter? Er der bestemte funktioner jeg kan have glæde af (rumføler, choksensor mv?)?
For info er det en NA'er 1994, med fjernbetjent centrallås samt startspærre.
