af microracerdk » man 31. maj 2004 14:29
det som mange af de profesionelle carcleaner firmaer gør er at blande sæbespåner op i vand og piske det til skum, skummet påføres med en blød korthåret børste og aftørres når det har siddet på i et par minutter. denne behandling renser overfladen for skidt og efterlader lædderet med en flot halvblank finish, og lædderet har suget noget fugtighed, så det kan holde sig smidigt.
Jeg har selv prøvet at bruge et \"flaske\" produkt som var beregnet til at blødgøre og rense læddersæder i biler med, men syntes ikke det renser ordenligt og syntes heller ikke lædderet blev særligt smidigt af det. så lad være med at spilde for mange penge på det.
ejer af en af de 5 oprindelige danske BRG limited edition mx-5'er.