Hvad fanden foregår der med oliepinden på Mazda'er i halvfemserne? det er da den mest ubrugelige lortestang i hele verden.
Jeg er først blevet rigtig knotten efter at skulle tjekke standen på min nyerhvervede 323f fra samme periode som mx5'eren. Denne er komplet ligeså tåbelig.
På mine gamle franske biler og tilmed en mazda fra 87 fik man et tydeligt signal om hvor oliestanden var. På de her tynde og mørke møjpinde kunne jeg lige så godt lugte mig frem til oliestanden...
Er jeg den eneste der nogle dage har problemer med at aflæse det stykke skrammel?
/Rant over...
