Dæk stiger i pris

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Dæk stiger i pris

Indlægaf hasse » tors 21. apr 2011 10:04

Blot til orientering:

http://www.dinepenge.dk/bil/daek-eksploderer-i-pris

Og husk, at dæk mærkes med oplysning om produktionsår (kan ikke huske hvordan og hvor man kan se det på dækket).

Én kan jo godt forestille sig, at der er nogle forhandlere, der vil komme med billige tilbud: (For) Gamle dæk.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3950
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Mogenz » tors 21. apr 2011 10:19

Tak for info.

Jeg tager dog et år til på mine mindst.
NB 1.8 Jubiiii!
Mogenz
 
Indlæg: 363
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 10:46
Geografisk sted: Humlebæk

Indlægaf Kuksi » tors 21. apr 2011 22:26

Jeg læste dette her i ugens løb.
\"Køb dine vinterdæk nu!\" http://jp.dk/jptv/nyheder_forbrug/biler/article2402852.ece
De bliver også en mangel vare næste vinter.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf hasse » tors 21. apr 2011 22:59

Jeg mente, at jeg et eller andet sted havde en præcis angivelse af, hvordan man fandt i af, hvornår og hvor dækket er produceret.
Og det har jeg ikke.
Så istedet for at kloge mig, så lav søgning på f.eks. \"dækkoder\".

Det er ikke småting, der kan læses ud af diverse koder på dækket.
Senest rettet af hasse fre 22. apr 2011 10:39, rettet i alt 1 gang.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3950
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Bent » fre 22. apr 2011 06:15

En hel masse tekst om dæk og fælge:
http://www.bilpriser.dk/guide.do?guideid=50#dato
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad


Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron